Nowa porównywarka cenowa, czyli jak ułatwić sobie zakupy w Internecie

Nowa porównywarka cenowa, czyli jak ułatwić sobie zakupy w Internecie

Podczas gdy handel elektroniczny kwitnie w najlepsze, na rynku pojawia się coraz więcej serwisów, ułatwiających nam dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. Porównywarki cenowe, bo o nich tu właśnie mowa, pozwalają porównać cenę tego samego produktu w różnych sklepach.

Choć obecnie rynek porównywarek cenowych w Polsce można uznać za nasycony, to jesteśmy właśnie świadkami pojawienia się nowej porównywarki, dostępnej pod adresem Najtaniej.co. Jej idea nie odbiega od funkcjonowania innych, podobnych serwisów. Wyszukujemy za jej pośrednictwem interesujący nas produkt, a w efekcie otrzymujemy listę sklepów, w których jest on dostępny, wraz z przypisanymi cenami. Za pomocą jednego kliknięcia możemy przenieść się do wybranego sklepu i tam kontynuować zakupy. Podstawową korzyścią jest możliwość zrobienia zakupów nawet o połowę taniej niż bez korzystania z porównywarki.

Wchodząc na stronę Najtaniej.co, widzimy kolorystyczna szatę graficzna, trzeba jednak przyznać, że jest ona dość minimalistyczna. Zaletą strony jest jednak dobra synchronizacja z urządzeniami mobilnymi. Niestety, ilość funkcji proponowanych prze serwis jest uboga, a całość średnio czytelna. Informacje o produkcie, który jest wyświetlany jako wynik wyszukiwania, także są ograniczone do minimum.

Poruszając się po serwisie, możemy wybrać kategorię ze względu na przeznaczenie produktu, mamy tu do wyboru:

  1. Elektronika
  2. Lifestyle
  3. Dom i wnętrza
  4. Dla dzieci
  5. Motoryzacja

Inną możliwością jest wybór w ramach kategorii produktu. Po przejściu do zawartości jednej z nich, widzimy trzy filtry dotyczące podkategorii produktu, ceny i producenta. Możliwe jest także wyszukiwanie po słowie kluczowym. Serwis ma być jednak rozbudowywany, zarówno o nowe funkcje i kategorie, jak i filtry pozwalające sprawniej wyszukiwać interesujące nas produkty. Przed nowym serwisem stoi nie lada zadanie, polegające na zaistnieniu w świadomości klientów i wpasowanie się w ich gust. Zapewne najbliższe miesiące pokażą, czy serwis ma szanse pozostać na rynku.